[lms] Re: fping

Tomasz Fido fid3k w toya.net.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 10:13:28 CEST

>uzywaj modulu pinger z almsd - sam fping nie "wykryje" ci wsyzstkich
>hostow (np. XPSP2 chyba nie odpowiada na pingi).

kompy w sieci na pewno odpowiadają na pingi. Problem w tym, że fping się
uruchamia, ale nigdzie nie widać jego efektów. Może to wina tego, że dodałem
mu w skrypcie na początku:

delete @ENV{qw(IFS CDPATH ENV BASH_ENV)};

bez tego miałem następujący błąd:

Insecure $ENV{BASH_ENV} while running with -T switch at ./lms-fping line 189

Może tutaj coś źle zrobiłem, nie znam się na perlu, przepisałem to ze
stronki jakiejś i zadziałało (przy najmniej tak mi się wydaje), ale efektów
nigdzie nie ma.

Pozdrawiam
Tomasz Fido