[lms] Re: Formatowanie opisu uslugi na fakturze

hunter w mimuw.edu.pl hunter w mimuw.edu.pl
Sob, 2 Kwi 2005, 03:23:51 CEST

On Sat, Apr 02, 2005 at 01:13:47AM +0200, Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:

> Hmm.. jakie lubisz piwo ??

Zimne. :p

> To trzeba poprosić aby przysyłali od razu w SJA (Standardowy Jednostkach Administratora =
> 1 zgrzewka/skrzynka piwa)

hm a bo ja wiem, można się spocić od noszenia takich ilości :p Kiedyś
próbowałem z beczką i było ok, tzn support klienta wtoczył i kranik
zamontował (aha: kranik bez gazu do butli 50 l to taki iis z php i mssql
używać można ale smak nie ten sam.)

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej