[lms] Re: blokowanie naliczania obciążeń

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pią, 1 Kwi 2005, 16:11:14 CEST

> Zresztą jeśli Tobie ta opcja nie jest potrzebna to domyślne odpowiednia
> zmienna w lms.ini będzie miała wartość 0% czyli naliczanie 0% obciążenia, gdy
> zablokowanie naliczanie obciążeń jest włączone. W czym to przeszkadza? ;-)
mi w niczym :)
ale może komuś:)

a tak powaznie, to ja nie jestem zwolennikiem rozwiazan typu
wszystko na jednoklik
jesli da sie to rozwiazac inaczej

moje zdanie jest takie, ze to zbedny ficzer:)
ale moze komuś będzie potrzebny/przyda się :)

--
Z poważaniem
Przemysław Backiel