[lms] Powód odłączenia abonentowi dostępu do sieci

Andrzej Kukula akukula w gmail.com
Pon, 18 Cze 2007, 11:18:48 CEST

On 6/18/07, Sarenka <sarenka w quantech.pl> wrote:

> Ale po co Ci do tego kilka vhostow, skoro masz cos takiego, jak pole
> ostrzezenie dla klienta?
> Walisz jednego vh i potem tylko wpisujesz tresc a winietka wyciaga to to z
> bazy.

No rewelacja, dzięki za sugestię. Myślę że połączę obie rzeczy:
"żarówkę" do odłączeń/nie płacenia itd., "wykrzyknik" do
wirusów/naruszeń itd, a jak się adminowi będzie chciało to wpisze w
pole "ostrzeżenie" litanię grzechów dla klienta.

A może by to połączyć z automatycznym pobieraniem przelewów i
wypisywać pacjentowi kwotę zadłużenia? Hmmm..... if (kwota zadłużenia
> 10 zł and liczba dni > 14) { żarówka.zaświeć(); tekst_ostrzeżenia =
"Bieżący stan zadłużenia wynosi " kwota zadłużenia " zł" } else {
żarówka.zgaś() }
;)

--
Szacunek,