[lms] Mailing

Marcin o2.pl bartmarian w o2.pl
Wto, 19 Cze 2007, 09:02:35 CEST

> wydaje mi się, że to ustawia serwer pocztowy, a nie LMS, ale możesz
> spróbować dodać na początku funkcji SendMail w lib/LMS.class.php taki
> fragment:
>
> $params['localhost'] = 'nazwahosta.moja.zarejestrowana.domena.com';
>
> nie wiem czy to coś pomoże

nie zdążylem spróbować tego rozwiązania, dopisałem jako "pierwsze" w /etc/hosts moją.nazwę.zarejestrowanej.com to każdego IP tyczącego się serwera, włącznie z 127.0.0.1 - dziala, narazie skutków ubocznych brak.

Pozdrawiam

PS co do postfix'a działa jak trzeba dla kilku domen, nie wiem dlaczego tak się zachował...