[lms] anulowanie faktury

Wojciech Świadkowski wojtek w bial.pl
Śro, 20 Cze 2007, 12:21:19 CEST

>Zrob korekte - wtedy wartosci sie wyzeruja.
>--
>Yaro

moge sie mylic, ale jeseli fakture rozliczyles z urzedem podatkowym to
pozostaje tylko korekta.
skarbowka nie lubi luk w numeracji, a anulowana faktura taka by pozostawila.
problem oczywiscie sie pojawia i u mnie, ale bazujemy wylacznie na
korektach. jesli z jakis powodow nie mozemy uzyskac podpisu klienta piszemy
wyjasnienie powodu i podpinamy pod fakture korygujaca.

Wojtek