[lms] LMSD payments nalicza podwojnie

Sarenka sarenka w quantech.pl
Czw, 28 Cze 2007, 08:25:24 CEST

Mam problem z modulem payments z LMSD - nalicza mi on podwojnie miesieczne
zobowiazania beztaryfowe (czyli wpisane z palca w zobowiazanie a nie zgodnie
z taryfa).
Zeby bylo ciekawiej, wyglada to jak dwie faktury o tym samym numerze. Na
liscie faktur niektore pary sa 0/2 (czyli wedlug listy na jednej nie ma
zadnej pozycji a na drugiej sa dwie) a niektore 1/1.
Problem nie dotyczy zobowiazan wynikajacych z taryf.

Zalaczam screena z wynikiem dzialan dzisiejszych modulu payments.

Sarenka