[lms] anulowanie faktury

Przemyslaw SAKO Galczewski sako w infinity.waw.pl
Śro, 20 Cze 2007, 22:03:08 CEST

Hello Andrzej,

Wednesday, June 20, 2007, 9:27:53 PM, you wrote:
AB> Ladnie, pieknie tylko na jakiej podstawie wystawiles FV za towar ktorego
AB> w rzeczywistosci
AB> nie sprzedales? FV wystawiasz w momencie sprzedazy a nie wczeniej. A to

Zgadzam sie z Andrzejem :)
Generalnie dobrze jest trzymac sie zasady - jest zamowienie (pisemne,
fax itp) - wystawiamy fakture, wtedy jesli klient sie rozmysli,
jedynie nasza dobra wola moze byc odstapienie od realizacji zamowienia
i wystawienie korekty.
Jesli nie ma zamowienia - wystawiamy tylko pro-forma i tez nie ma
problemu.
W dzisiejszych czasach nie bardzo trafia do mnie pojecie "klient sie
spieszy" - przeslanie faktury w PDF na pewno da sie zrealizowac, zanim
klient wroci do komputera :)

--
Best regards,
 Przemyslaw                            mailto:sako w infinity.waw.pl