[lms] anulowanie faktury

Andrzej Banach lms w net-komp.net.pl
Śro, 20 Cze 2007, 21:27:53 CEST

jpk pisze:
>     Klient dzwoni i chce kupić jakiś towar, prosił o przygotowanie
> wszystkiego razem z fakturą bo jak przyjedzie to będzie się spieszył.
> Przygotowujesz wszystko razem z fakturą żeby pójść na rękę klientowi, bo
> to dobry klient itd... Po jakimś czasie dzwoni, że rezygnuje z zakupu
> albo się w ogóle nie pokazuje i co wtedy robisz? Wystawiasz korektę aby
> zmniejszyć sprzedaż i VAT naliczony - tylko jest problem bo Twój
> niedoszły kontrahent musi ją podpisać ale jak ją podpisze skoro nie masz
> z nim kontaktu ? Skoro Ty nie masz podpisanej korekty to jakbyś jej nie
> [...]
Ladnie, pieknie tylko na jakiej podstawie wystawiles FV za towar ktorego
w rzeczywistosci
nie sprzedales? FV wystawiasz w momencie sprzedazy a nie wczeniej. A to
ze klientow sie spieszy
itp. to niestety jego problem. Tak wogole to wydrukowanie FV trwa ok. 30
sekund.
Ps. Nawet jesli sie uprzesz pojsc klientowi na reke to skoro ten klient
zrobil zamowienie, ktore
zostalo juz zrealizowane (wystawiona FV) to masz obowiazek zrobic
korekte w przypadku
wycofania sie z zamowienia. Tylko tak jest wszystko zgodne z prawem.

--
pozdrawiam;
Andrzej Banach