[lms] anulowanie faktury

A.L.E.C alec w alec.pl
Czw, 21 Cze 2007, 10:14:04 CEST

Dariusz Kowalczyk napisał(a):

> a kto tak napisał, przecież ja cały czas twierdze ze nie ma czego takiego jak faktury anulowane !

Są, można o tym przeczytać np. tutaj:
http://www.zokidp.org.pl/backup/serwisprawny/opodatkowanie_towarow_i_uslug/wyroki/01.html
albo tu:
http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/9032,anulowanie-blednej-faktury.html
a google podpowie więcej.

Oczywiście szczegóły czynności anulowania już pewnie będą zależeć od
konkretnego urzędu skarbowego, ale osobiście myślę, że kiedyś możnaby
dodać taką opcję w LMSie.

Odnosząc się do twoich wypowiedzi, to oczywiście, jeśli będziesz
stosował faktury pro-forma, to anulowanie faktur nie będzie ci zapewne
potrzebne, ale w sytuacji, którą opisał rozpoczynający wątek przydałaby
się taka właśnie możliwość, gdyż nie można zrobić korekty do faktury,
której "nie wprowadzono do obiegu".

p.s. nie weryfikowałem swoich poglądów w tej sprawie z żadnym księgowym ;)

--
Aleksander 'A.L.E.C' Machniak http://alec.pl gg:2275252
LAN Management System Developer http://lms.org.pl