[lms] taryfy na godziny

Wojciech Ziniewicz wojciech.ziniewicz w gmail.com
Śro, 13 Cze 2007, 03:24:52 CEST

Dnia Wed, 13 Jun 2007 02:22:13 +0200
jpk <internet w jpk.pl> napisał(a):
> [...]

Witam,
wprowadziałem to w oparciu o radiusa + sql + acc + pppoe ale popyt na takie uslugi maly - ludzie wola hotspota a to mam na mikrotiku
--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl