[lms] [EOT]Re: Propozycja

Waldemar Fras' waldemar.fras w ekrakow.net
Śro, 13 Cze 2007, 01:48:15 CEST

Sławek Grzelak pisze:
> Myślę że na tym zakończymy ten temat iż poziom intelektualny tego tematu
> spadł po niżej zera i później wyjeżdża taki lepper co polską chce
> rządzić pozdrawiam i dziękuje za pozytywne myślenie czyli jak tu komu
> pojechać z kulturą.
Jestem podobnego zdania, wątek nie ma dalszego celu i sensu. Uważam, że
w żadnym momencie Cię nie obraziem a charakter moich wypowiedzi był w
jakiś sposób pomocny i kulturalny.

Miłej nocy:)

PS. w stopce jest ewentualnie mail na priv jakbym się minął z rozumowaniem.
--
pozdrawiam
Waldemar Fras'

email: waldemar.fras w ekrakow.net