[lms] [OT]Re: lms i winda ??

Waldemar Fras' waldemar.fras w ekrakow.net
Śro, 13 Cze 2007, 01:41:39 CEST

Sławek Grzelak pisze:

> No cóż to przecież darmowa skrzynka z reklamami i do tego ktoś się
> potrafił przyczepić wychodzi na to ze użytkownicy tej listy to mało laty
> skoro człowiek prosi o pomoc a dostaje odpowiedź typu zmień  poczte to
> pogadamy bo reklam nie będę czytał to jest bardzo roxnie :D jestem pełen
> podziwu dla takich ludzi i cieszę się że im ktoś pomógł nie zważając na
> skrzynkę pocztową  i na ilość znaków ??...... no koments...

Hmmm... odpowiedź na temat jaki poruszyłeś otrzymałeś (pomimo,
uszczypliwego bonusa). Przy okazji dostałeś sugestię co do Twojego
czytnika i sposobu pisania na listę. Pisząc niechlujnie nie budzisz
szacunku innych rozmówców i z tym się niestety musisz liczyć.

Także polecam Mozille Thunderbirda + słownik:) Wiedz, że nie piszę to by
być uszczypilwym co raczej Ci pomóc (co widać po charakterze wypowiedzi).

--
pozdrawiam
Waldemar Fras'

email: waldemar.fras w ekrakow.net