[lms] lms i winda ??

Sławek Grzelak grzelak96 w gmail.com
Śro, 13 Cze 2007, 01:32:48 CEST

13-06-07, Waldemar Fras' <waldemar.fras w ekrakow.net> napisał(a):

> firewalla,

> Coś mi tu nie pasuje. Albo mój czytnik ma rozdwojenie jaźni i żyje
> własnym życiem, albo nie umiesz cytować?:>
> Bo wynika, że niby moje, a zupełnie nie ten charakter pisma:P

No cóż to przecież darmowa skrzynka z reklamami i do tego ktoś się potrafił
przyczepić wychodzi na to ze użytkownicy tej listy to mało laty skoro
człowiek prosi o pomoc a dostaje odpowiedź typu zmień  poczte to pogadamy bo
reklam nie będę czytał to jest bardzo roxnie :D jestem pełen podziwu dla
takich ludzi i cieszę się że im ktoś pomógł nie zważając na skrzynkę
pocztową  i na ilość znaków ??...... no koments...

--

http://www.p2mteam.yoyo.pl filmy gry muzyka programy za darmo