[lms] Propozycja

Jarosław 'YArii' Kłopotek yarii w interduo.pl
Wto, 12 Cze 2007, 19:29:36 CEST

Sławek Grzelak pisze:
> Przepraszam że tak napiszę a kto a zwłaszcza dorosła inteligentna
> osoba zwraca uwagę na reklamy ta lista jest chyba po to by pomagać a
> nie żeby ktoś komuś dogryzał stop wariatom internetowym.To tyle do
> przedmówcy.
Mi ta reklama nie pomogła w niczym, również i Ty który odpowiadasz nad
zamiast pod cytowanym tekstem. To nie kolorowe forum o lalkach barbie
tylko lista mailingowa dotycząca poważnego projektu. Proszę o odrobinę
szacunku dla "listowiczów".

--
Jarosław 'YArii' Kłopotek