[lms] Problem z stworzeniem tabel w bazie

Sarenka sarenka w quantech.pl
Pon, 11 Cze 2007, 09:16:58 CEST

Sławek Grzelak pisze:
> Chciał bym wdrążyć lmsa do sieci osiedlowej nie wiele się znam więc
> postanowiłem poprosić o pomoc gdyż sam nie mogę sobie dać rady może by
> ktoś opisał dokładniej jak gdzie i co wpisać.Aha i jeszcze 1 pytanie
> jaką wersję lms'a najlepiej wybrać ?? z góry dziękuję za pomoc.

Pytanie brzmi inaczej - czy znasz na tyle Linuksa (czy inny system, na
ktorym chcesz pracowac), by postawic LMSa.
A jak znasz - to potrzebujesz serwer WWW, php dla "wygladu UI, baze
danych - pgsql/mysql wedlug preferencji. Perl sie przyda.

Sarenka