[lms] przenoszenie użytkowników do serwerowego lms-a

Ostrowski Jaroslaw jostrowski w pgtel.pl
Pon, 11 Cze 2007, 08:46:44 CEST

Witam!

Mam pytanie jak przenieść użytkowników do działającego już lms-a,
chodzi o to zę mam dwa lms-y pod dwoma róznymi IP,na pierwszy sie
normalnie loguję jest w innym mieście i tam mam użytkowników
podłącznych i działających itd zaś drugi lms jest u mnie na serwerze w
wawie jednak nie jest podłączony do systemu i ksiegowa wrzuca tam
sobie klijentów z nowych umów jak połączyć te 2 w 1 żebym miał
wszystko na tym pierwszym lms-ie,
lms wersja 1.8.7
i kolejne pytanko jak w lms-ie sprawdzić faktyczny stan osób których
mam podłączonych i płacą za internet bo coś mnie chyba oszukują.....:)

--
Pozdrowienia,
 Ostrowski Jaroslaw