[lms] Problem z stworzeniem tabel w bazie

Sławek Grzelak grzelak96 w gmail.com
Nie, 10 Cze 2007, 19:27:41 CEST

Wszystko już zrobiłem tylko tych tabel nie mogę stworzyć w phpmyadmin jak
byś mógł to prosze napisz tak po chłopsku  jak je stworzyć będę
wdzięczny.Pisałem tutaj z myślą ze uzyskam pomoc a nie informacje zatrudnij
admina :(

http://www.p2mteam.yoyo.pl filmy gry muzyka programy za darmo