[lms] Problem z stworzeniem tabel w bazie

A.L.E.C alec w alec.pl
Nie, 10 Cze 2007, 19:14:26 CEST

Sławek Grzelak napisał(a):
> Chciał bym wdrążyć lmsa do sieci osiedlowej nie wiele się znam więc
> postanowiłem poprosić o pomoc gdyż sam nie mogę sobie dać rady może by
> ktoś opisał dokładniej jak gdzie i co wpisać.
jeżeli ci dokumentacja nie wystarcza do instalacji i konfiguracji LMSa
to lepiej się za to nie zabieraj, tylko zatrudnij administratora.

> Aha i jeszcze 1 pytanie jaką wersję lms'a najlepiej wybrać ?? z góry
> dziękuję za pomoc.
ok. 50% zarejestrowanych użytkowników LMSa używa wersji 1.8.x, a 30%
wersji 1.9.x.

--
Aleksander 'A.L.E.C' Machniak http://alec.pl gg:2275252
LAN Management System Developer http://lms.org.pl