[lms] Błąd po zrobieniu kopii zapasowej mysql

malinkalive w interia.pl malinkalive w interia.pl
Sob, 9 Cze 2007, 17:15:38 CEST

Witam

Zrobiłem kopie zapasową bazy danych lms poleceniem
#mysqldump -u mysql  --databases lms > lms.sql -p
i przy okazji zaaktualizowalem lms do wersji obecnej. Po odtworzeniu bazy niby wszystko działa ok z małym wyjątkiem

Napotkano błędy w bazie danych!
Zapytanie: SELECT id, CONCAT(UPPER(lastname), ' ', name) AS customername, lastname, name, status, email, im, phone1, phone2, phone3, address, zip, ten, ssn, city, info, serviceaddr, creationdate, moddate, creatorid, modid, deleted, message, pin FROM customers WHERE id='22'
Błąd: Unknown column 'im' in 'field list'

Jak widać podziały mi sie pola z adresami i numerami telefonów itp. Jest to moj pierwszy backup lms więc proszę o wyrozumiałość.