[lms] ipt_condition - problem

Sarenka sarenka w quantech.pl
Pią, 8 Cze 2007, 21:38:25 CEST

Nosze sie z zamiarem zmiany lms-squid na powiadomieniaoparte na
ipt_condition ale.. no wlasnie.
Zaczne od podstawowego problemu - jak zmusic iptables do skompilowania
sie z libipt_condition.so? Probowalem wersje 1.3.5 do 1.3.7. Wszedzie a
pom zarowno bioarace dostarczony patch jak i z --download.
O ile modul jadra sie kompiluje bez problemu, o tyle iptables ma mnie
gdzies. (wybaczcie OT, ale o ile widze jest tu pare osob, ktorym sie to
udalo a mi ja kna razie zaden z art z google nie pomogl - wlacznie ze
zmianami w kodzie patcha z pom)
A, zeby nie bylo calkiem odstajaco od LMSa - jak rozwiazaliscie
winietke? A dokladniej - czy robicie linka, ktory pozwala userowi
wyalczyc ostrzezenie czy tez wyswietlacie jakis czas powiadomienie?

Z gory dzieki za pomoc.

Sarenka