[lms] Pierwsze podejście do LMS i problemy

Krzysztof Trybowski trybowski w aeropolis.pl
Nie, 3 Cze 2007, 22:23:58 CEST

Witam!

W liście datowanym 3 czerwca 2007 (22:06:51) napisano:

> Cos masz chyba namotane w mysql... O ile 2 i 3 punkt juz sie tutaj pojawily,
> to pierwszy jest, hmm, dziwny?

Po wykonaniu dumpa wg instrukcji z dokumentacji LMS, w pliku wyraźnie
widać, że każda polska litera zajmuje 5 bajtów. Z kolei w MySQL
Administratorze widać standardowy unikod (czyli po dwa bajty -
krzaczki w miejscu polskiej litery) [patrz załącznik]. Ale przecież ten program, o ile
dobrze rozumiem, stosuje się do odpowiedniego charsetu i konwertuje go
-- powinno być więc widać normalne polskie litery. Zobacz proszę do
swojej bazy i zweryfikuj, ok? Dzięki.

Pzdr.

--
Pozdrowienia,