[lms] Pierwsze podejście do LMS i problemy

Krzysztof Trybowski trybowski w aeropolis.pl
Nie, 3 Cze 2007, 21:55:43 CEST

Witam!

Zaczynam bawić się LMS, niestety widzę szereg poważnych błędów i nie
wiem, czy wynikają one w jakiś sposób z mojego środowiska
uruchomieniowego czy po prostu coś jest niedopracowane. Otóż:

--w bazie danych rekordy nie są zapisywane w UTF-8 lecz jakby w
zagnieżdżeniu UTF-8 w UTF-8 (polski znak zajmuje aż 5 bajtów). To
powoduje, że nie mogę zbudować sensownego zbioru danych do importu.

-- podczas edycji użytkowników wpisuję nazwisko. jest ono zamieniane
na wielkie litery, ale polskie litery zostają małe

-- z kolei duże litery Ś Ł Ń są psute -- zostają pytajniki

LMS działa u mnie na Debianie 3.1 Sarge z paczkowym AMP-em.

Z wishlisty -- przydałyby mi się następujące możliwości:
-- sortowanie listy klientów wg adresów
-- możliwość wpisania do użytkownika dwóch emailów

Tyle na początek. Jeżeli macie pomysły co do przyczyn błędów, to
bardzo proszę o pomoc. Pozdawiam,

--
Pozdrowienia,
 Krzysztof Trybowski