[lms] Problem z wystawianiem KP - nie wybiera klienta i domyslnego rejestru...

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 1 Cze 2007, 20:46:40 CEST

[Friday, 01 June 2007], Holek CUS napisał(a):

> Witaj A.L.E.C,
>
> W Twoim liście datowanym 1 czerwca 2007 (13:27:50) można przeczytać:

> Troche lepiej. Ale problem nadal jest taki, ze zaraz po zalogowaniu
> RAZ trzeba wybrac rejestr kasowy. Potem jest juz zapamietany i 'wybiera
> sie' sam. Poprawka czesciowo dziala, bo klient pojawia sie po wybraniu
> rejestru kasowego i kliknieciu 'wybierz'.
Jedno pytanie (do ALECa) - daloby sie zrobic automat ze jesli jest
tylko jeden rejestr kasowy to go od razu domyslnie wybieralo?

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.