[lms] Squid + Dnsguardian + lms-squid

Mariusz Pienio mariusz_p w poczta.onet.pl
Pią, 1 Cze 2007, 20:20:17 CEST

Zobacz w logach squida kto go odpytuje, pewnie będzie ip serwera.

  Witam.

  Mam problemik a mianowicie kiedy chce aby strony były filtrowany i zapytanie daje przez dansquardiana a lms-squid jest włączony w squidzie pokazuje mi się ze

  Mój komputer jest nie autoryzowany tak jakby nie było mnie w bazie. W momencie kiedy zachaszuje lms-squid w pliku conf squida wszystko działa jak należy.

  Czy ktoś mógłby mi pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

  Byłbym bardzo wdzięczny.

  P.s. jak mógłbym wyłączyć info które laduje się podczas logowania do LMS 1.9.7 (info o rozwojowości tej wersji)