[lms] Problem z wystawianiem KP - nie wybiera klienta i domyslnego rejestru...

Holek CUS holek w cus.pl
Pią, 1 Cze 2007, 13:45:25 CEST

Witaj A.L.E.C,

W Twoim liście datowanym 1 czerwca 2007 (13:27:50) można przeczytać:

ALEC> Holek CUS wrote:
> [...]
ALEC> poprawiłem, pobierz z cvsu receiptadd.php i receiptadd.html

Troche lepiej. Ale problem nadal jest taki, ze zaraz po zalogowaniu
RAZ trzeba wybrac rejestr kasowy. Potem jest juz zapamietany i 'wybiera
sie' sam. Poprawka czesciowo dziala, bo klient pojawia sie po wybraniu
rejestru kasowego i kliknieciu 'wybierz'.
Dzieki za szybką akcję;)

Holek