[lms] Problem z wystawianiem KP - nie wybiera klienta i domyslnego rejestru...

Holek CUS holek w cus.pl
Pią, 1 Cze 2007, 13:13:34 CEST

Witaj A.L.E.C,

W Twoim liście datowanym 1 czerwca 2007 (11:36:31) można przeczytać:

ALEC> Holek CUS wrote:
> [...]
ALEC> właśnie też wpadłem na ten błąd, pracuję nad poprawką

Kiedy mozna sie spodziewac łatki? Jesli ma to dluzej potrwac to chyba
wroce wersje wczesniej...

 Holek