[lms] LMS Kopie Baz danych

A.L.E.C alec w alec.pl
Pią, 1 Cze 2007, 12:46:01 CEST

elite w leet.pl wrote:

> no chce mowic ze nawet jak wyrzucilem stara baze i dalem nowa nie dalo sie
> zmienic nazwy i nawet nie dalo sie skopiowac pliku o tej samej nazwie
> nawet jak zatrzymalem lstatd

Kolejny oszołom z LMSem z allegro? Sprawdź czy masz miejsce na dysku. I
tak jak ci już chyba mówiłem na gg, sprawdź czy masz cały backup, czy
tylko część. Zmiana nazwy powinna wystarczyć na twoje kłopoty, ale jeśli
backup masz skopany, to nic nie wymyślisz.

p.s. skąd ci przyszło do głowy, że lstatd może mieć coś z tym wspólnego?

--
Aleksander 'A.L.E.C' Machniak http://alec.pl gg:2275252
LAN Management System Developer http://lms.org.pl