[lms] konkurencja

Łukasz Rostalski lukasz w rostalski.pl
Pią, 16 Kwi 2010, 12:07:19 CEST

W dniu 2010.04.16 00:22, Dariusz kowalczyk pisze:
> Trzeba było ciachnąc od razu. Twoje rury, to możesz  z tym co w nich jest
> robić co chcesz.
>   A teraz jak już byłeś tak dobry że zacząłeś prosić żeby usunęli łaskawie
> swój światłowód
> z Twojej rury to rzeczywiście wyjdziesz na niecierpliwą przepraszam za
> wyrażenie "świnię"
> jak im utniesz kabel z premedytacją. Wtedy gdy przecież obiecali Ci że w
> bliżej nieokreślonym czasie
> go stamtąd zabiorą. Nie masz żadnego prawa wystawiać faktury  ale masz
> prawo zgłosic na policję
> [...]

To jeszcze nic. U mnie na osiedlu nie dostałem zgody na zrobienie
instalacji pod internet od chyba 5 lat starań dla ok 8 bloków.
Spółdzielnia z uporem maniaka odmawiała mi wejścia na bloki. Aż tu
któregoś razu patrzę że jakaś firma robi między blokami przewieszki ze
skrętką i z kablem energetycznym (230v) a w piwnicy montują skrzynki.
Pytam ich co to będzie bo myślałem że kablówka albo co innego a oni że
internet :) Zjeżyłem się pojechałem do prezesa spółdzielni i pytam co to
kurde ma być! A on że o niczym nie wie. Jak się okazało zrobili na dziko
a potem jak się okazało wypłakali na to wszystko zezwolenia. Ot Polska
rzeczywistość.

Łukasz Rostalski