[lms] Problem z walutami.

matyasik mieczyslaw matyasik46 w gmail.com
Pon, 2 Gru 2019, 22:06:53 CET

Zainstalowałem LMS  najnowszą wersję z gita i mam problem z generowaniem
faktur za pomocą lms-payments. To znaczy faktury się generują poprawnie i w
polu zobowiązanie wyświetla się prawidłowa liczba w PLN, ale skrypt gdzieś
przelicza ustawioną w taryfie walutę PLN po kursie USD i tak powstała
liczba wyświetla się na koncie klienta w polu Po  w PLN. To samo dzieje się
z wpłatami.  Jeżeli chcę zmienić fakturę, to w polu waluta przy kliencie
nie wyświetla się domyślnie PLN tylko AUD, Ustawiłem lang=pl,
default_currency=PLN. Coś jeszcze powinienem ustawić?

MM