[lms] problem z published_document_modification

Waldemar Dymkiewicz wdjag w interia.pl
Nie, 10 Lut 2019, 19:33:29 CET

W dniu 10.02.2019 o 01:32, Sylwester Zdanowski pisze:
> "odwzorować"?
> Jak klikam na wydruk fv wyskakuje mi nowa karta z fv w pdf, w tym
> momęcie karta klienta nie ulega przeładowaniu. W efekcie komunikat nie
> wyskakuje jak nacisnę edycję fv. Komunikat musiał by być wynikiem
> sprawdzenia w php po naciśnięciu edycji albo musiało by się dynamicznie
> zmieniać po naciśnięciu "drukuj fv".
> Teraz trzeba przeładować strone żeby wyskoczył komunikat z pytaniem o
> potwierdzenie czy chcemy edytować fv.
> (W tej chwili nie zaglądam w kod, opisuję działanie jakie
> zaobserwowałem i parę razy sprawdziłem w ff)

Cześć Koledzy,

Rozumiem że koledze chodzi o to że LMS nie sprawdza czy FV została
wydrukowana w momencie klikania z "Edytuj" tylko system obsługuje ten
wyjątek w momencie załadowania listy faktur.
Jeśli chcieli byśmy być pewni że kl. nie zdążył pobrać faktury jak ją
zedytujemy to... W momencie kliknięcia w "Edytuj" faktura by musiała się
zablokować klientowi.
Prościej można by sprawdzić czy jest wydrukowana jeszcze przed jej
ostatecznym zapisaniem.
Tylko teraz czy jej sens obsługiwać tyle wyjątków.
IMO wystarczyło by sprawdzić czy pobrał w momencie naciśnięcia
"Edytuje". Resztę trzeba wziąć na klatę i jak najmniej edytować faktur
kl. tylko jak US przykazał robić korekty ;P

Pozdrawiam,
Waldemar Dymkiewicz