[lms] faktury przeterminowane 60 dni -zły dług

Adam Sobieraj adam.sobieraj w neutrino.home.pl
Pią, 21 Lut 2020, 17:46:15 CET

Taki kraj gdzie podatki płaci się od wystawionego papierka..

Szczerze, z własnego doświadczenia, to nie dopuszczać do takiej
sytuacji... zwyczajnie sygnał ostrzegawczy i blokada.

Ubrać to w automat i się nie patyczkować.

Pozdrawiam

Adam