[Lms-dev] Repozytorium LMS dla Debiana

Marek Adamski - LMS Developers siradams-lmsdev w siradams.com
Śro, 14 Maj 2008, 08:34:40 CEST

Witam!

 Ostatnio mam mało czasu i nie jestem w stanie dobrze rozwijać
 pakietów DEB, ale na pewno będę aktualizował.
 Struktóra LMS:
 /etc/lms/lms-sample.ini
 /usr/bin/
 /usr/share/lms/
 /usr/share/lms/lib/
 /usr/share/lms/modules/
 /usr/share/lms/templates/
 /usr/share/doc/lms/
 /var/www-lms/
 /var/www-lms/documents/
 /var/www-lms/documents/templates/
 /var/www-lms/documents/templates/default/
 /var/www-lms/img/
 /var/www-lms/templates_c/
 Struktóra LMS-Daemon:
 /etc/default/  lms-daemon - plik z ustawieniami do bazy danych
 /etc/init.d/  lms-daemon
 /usr/bin/
 /usr/lib/lmsd/
 /usr/share/doc/lms-daemon/

 Te pliki debiana absolitnie nic nie konfigurują, paczki na chwilę
 obecną robię tylko po to aby ułatwić sobie aktualizowanie serwerów.
 Jeżeli będę miał czas to będą dalej rozwijane.

 Nie są dostępne źródła, ani nie są podpisywane kluczem, gdyż nie
 dobrenełem do tego miejśca w dokumentacji.

Adres repozytorium:
 deb http://lms.tatel.pl/lms/ etch main

Obsługiwane dystrybucję to amd64 i i386 z naciskiem na amd64.
Chętnie wysłucham propozycji i sugestii.

--
Pozdrowienia,

!DSPAM:482bde36241961859716918!