[lms-dev] domena się kończy

Grzegorz Chwesewicz grzegorz.chwesewicz w chilan.com
Wto, 10 Lut 2009, 09:30:25 CET

Marcin Król pisze:

> Hej,
>
> Jeśli jest potrzebna osoba 3cia - to mogę to być ja.
> Jednak też nie mam zamiaru jej utrzymywać - może więc propozycja
> zbiórki na liście?

	Witam. Ja bardzo chętnie zajmę się jej utrzymaniem, wszelkie koszty
mogę pokryć. Łukaszu jeśli odpowiada Ci ta propozycja to proszę o
kontakt na priva.

Grzegorz Chwesewicz, Chilan
mailto:grzegorz.chwesewicz w chilan.com