[lms-dev] domena się kończy

Łukasz Jarosław Mozer lukasz w lms.org.pl
Wto, 10 Lut 2009, 16:40:30 CET

On Tue, 10 Feb 2009, Łukasz Jarosław Mozer wrote:

> Nadal nie rozumiem intencji. Nie chcę pieniędzy za domenę, tylko na opłacenie
> jej abonamentu. A upieram się żeby nie było wszystko u jednej osoby jak
> poprzednio.

I nie mam żadnych uprzedzeń co do Ciebie, co mogłeś wywnioskować z
wypowiedzi Grześka. Naturalnym dla mnie jest to, że Lexx powinien też
dostać kawałek odpowiedzialności dla siebie.

--
Łukasz Jarosław Mozer
http://www.baseciq.org

!DSPAM:49919fec92115315134984!