[lms-dev] [lms-commits] CVS update of lms/lib/upgradedb (mysql.2009103000.php)

A.L.E.C alec w alec.pl
Pią, 6 Lis 2009, 10:12:57 CET

Dariusz Kowalczyk - Webvisor wrote:

> A mnie w opisie było ławtiej wpisać w komentarzu commita added support for powerdns

No to teraz ode mnie ci się dostanie, ten kod to straszna prowizorka,
byłoby dobrze gdybyś zastosował się do moich uwag:
- w info o domenie brakuje pola Typ,
- listę rekordów widzę w informacjach o domenie, a formularz dodawania
rekordu poniżej tej listy, coś na wzór okna z zobowiązaniami klienta,
edycja podobnie rozwiązana,
- brakuje obsługi błędów i weryfikacji danych wejściowych,
- typ rekordu powinien być polem typu select
(http://downloads.powerdns.com/documentation/html/types.html),
- priorytet być może też,
- ttl powinno mieć jakąś wartość domyślną (być może też select),
- co z rekordami SOA?
- trzeba zaktualizować skrypty lms.mysql (lms.pgsql)
- trzeba zaktualizować dokumentację (sgml)

--
Aleksander 'A.L.E.C' Machniak http://alec.pl gg:2275252
LAN Management System Developer http://lms.org.pl