[lms-dev] [lms-commits] CVS update of lms/lib/upgradedb (mysql.2009103000.php)

daro daro w webvisor.pl
Pią, 6 Lis 2009, 18:52:02 CET

> --
> Aleksander 'A.L.E.C' Machniak http://alec.pl gg:2275252
> LAN Management System Developer http://lms.org.pl
> Roundcube Webmail Project Developer http://roundcube.net

>typ rekordu powinien być polem typu select

tak tu bedzie lista typów do wyboru

> - ttl powinno mieć jakąś wartość domyślną (być może też select),

Tak TTL powinno mieć wartość domyślną bo to ułatwi klepanie rekorów, ale nie select bo
różnie to admini ustawiają i trudno przewidzieć na jaką wartość, proponuje aby zrobić
coś na zasadzie szablonu dla nowo dodawanej domeny w które będą zdefiniowane wartości
początkowe
typu TTL, adres admina, nazwa serwera dns dla domeny (to dla rekordu SOA)
oraz opisane będą adresy serwerów dla rekordów NS i MX oraz predefiniowane
najpopularniejsze rekordy A np www i adres ip dla niego

Jeśli chodzi o "ergonomię"  dodawanie rekordów to starałem się zastosować logikę używaną
przy kontach i aliasach, nie chciałem wprowadzać tu rewolucji, raz żeby nie zmieniać
wyuczonego sposobu używania interfejsu a dwa odsunąć rekordy i grzebanie przypadkowe w
nich jak najdalej od użytkownika, grzebanie w nich bowiem przypadkowe może mieć
brzemienne skutki dlatego nie powinna ich edycja być pod ręką (pozostaje kwestia
uprawnień do edycji rekordów bardzo ważna zresztą)

Dariusz Kowalczyk