[lms-dev] [lms-commits] CVS update of lms/lib/upgradedb (mysql.2009103000.php)

A.L.E.C alec w alec.pl
Sob, 7 Lis 2009, 08:26:53 CET

daro wrote:

> Będziemy nad tym pracować  w najbliższych dniach podobnie jak uzupełnieniem dokumentacji
> (choć coś mi ten skrypt do robienia dokumentacji z sgml-a nie chce działać jak należy
> przydałyby się Twoje cenne wskazówki )

tzn. co nie działa? Wchodzisz do katalogu devel/ i odpalasz
`./docgen-pl.sh all`. Sugestia jest taka, że pliki sgml kodujemy w
iso-8859-2, poza tym wygenerowane pliki txt i html mogą się różnić
zależnie od wersji lynx i jade, dlatego generowanie html pozostaw mi,
skup się na sgml, ja już poprawię ewentualne błędy składni.

> Widę ze usunąłeś z domains trigera kasującego rekordy do niej przypisane w przypadku
> usunięcia domeny, oczywiście może go nie być ale wtedy trzeba w kodzie php zadbać żeby
> te rekordy się kasowały.

w zasadzie to był klucz obcy, usunąłem bo on działa tylko z InnoDB,
natomiast prawdziwy trigger powinien działać z myISAM, zadanko dla
ciebie ;) ale patrz niżej...

> Usunąłeś zmianę typu tabel records i domains na InnoDB.

...Nie podoba mi się pomysł wybiórczego stosowania InnoDB. Albo robimy
całego LMSa na InnoDB (co prawdopodobnie nie wpłynie dobrze na
wydajność), albo niech użytkownik sobie o to zadba sam. Tak przy okazji
to uważam, że już dawno powinniśmy przejść na InnoDB i zacząć stosować
klucze obce, albo całkiem zrezygnować z mySQLa.

--
Aleksander 'A.L.E.C' Machniak http://alec.pl gg:2275252
LAN Management System Developer http://lms.org.pl