[lms-dev] [lms-commits] CVS update of lms/lib/upgradedb (mysql.2009103000.php)

daro daro w webvisor.pl
Nie, 8 Lis 2009, 13:06:39 CET

zwróć uwagę na http://doc.powerdns.com/generic-mypgsql-backends.html#AEN5593:

"A.5.1. MySQL specifics
If using MySQL with 'slave' support enabled in PowerDNS you must run MySQL with a
table
engine that supports transactions.
In practice, great results are achieved with the 'InnoDB' tables. PowerDNS will
silently function with non-transaction aware MySQLs but at one point this is going to
harm your database, for example when an incoming zone transfer fails."

Co z tego więc że zrobie triggera dla MyIsam żeby przy tysiącach domen zyskac
parędziesiąt milisekund jak nigdy nie będę mógł ufac danym wrzucanym do tabeli ktora
nie obsługuje transakcji, ruch bowiem pomiedzy serwrami dns najczęsciej jest typu udp
jak wiesz taki pakiet zawsze może źle skończyć

Testowałem to na kilku tysiącach rekordów (dla kilkuset domen i dalej to u mnie
pracuja
w warunkach produkcyjnych) i nie odnoowałem zauważalnego wpływu na wydajność działania
lms-sa (genrowanie strony www), pewnie rekordów musiało by być z kilkaset tysięcy...

Dariusz Kowalczyk