[lms-dev] Uzupełnienie dokumentacji.

Tomasz Zajdel kontakt w tzajdel.pl
Śro, 11 Lis 2009, 17:09:15 CET

Witajcie,
To mój pierwszy list na listę lms-dev więc nie bijcie jeżeli popełnię
jakiś błąd ;)
Tworzę teraz system dla klienta oparty o lms i tak zerkam na
dokumentację i zauważyłem jeden istotny dla mnie brak, na stronie
http://lms.org.pl/doc/devel-db.html w dziale 7.2.28. Konta ('passwd')
brakuje informacji na temat tego, że dla komórki type doszedł nowy typ a
dokładnie mysql o wartości 16. Nie wiem jak często jak aktualizowana
dokumentacja dostępna na stronie ale miałbym prośbę aby zaktualizować
ten wpis oraz pozostałe jeżeli coś nie jest zaktualizowane. Będzie to
pomocne nie tylko mi ale też innym osobom które sięgają głębiej w
możliwości jakie oferuje LMS i przystosowują go do różnych usług.

Pozdrawiam serdecznie,
Tomasz Zajdel