[lms-dev] Problem z wystawieniem nowej faktury

Kesicki Maciej M.Kesicki w multimedia.pl
Sob, 8 Sty 2011, 16:36:26 CET

Witam!

Właśnie postawiłem LMS'a z CVS na takim systemie:

dystrybucja: Gentoo Linux
kernel: 2.6.36
apache: 2.2.16
php: 5.3.4
postgresql: 8.4.5
Smarty: 2.6.26
LMS: 1.11-cvs (1.1046/1.31)

Bazę do niego migrowałem z wersji LMS'a: 1.11-cvs (1.876/1.20) działającej z mysql'em.

Po kilku dniach walki z migracją danych, przerabiania i dorabiania brakujących struktur sytem zadziałał.
Większość rzeczy chodzi ok, ale jest problem z ręcznym wystawianiem faktur.
Mianowicie kiedy wchodze w menu: "finanse" > "nowa faktura", wybieram klienta i robię zapisz,
to wyrzuca mnie do strony logowania. Mimo że w adresie przeglądarki nadal jest: http://192.168.0.6/lms/?m=invoicenew
Czasami uda się dodać klienta i wylogowuje mnie przy dodawaniu pozycji faktury.
Oprócz wersji CVS sprawdzałem też wersję: "LMS-1.11.10 Kri" i działo się to samo.
W logach apache'a nie ma żadnych błędów (były w wersji Kri związane z nowościami w php 5.3).
Przeglądałem kody źródłowe ale nie widzę żadnego błędu.
Przeglądarka otrzymuje kod "302 Found" i po odświeżerniu wchodzi na stronę logowania -
może to coś związane z zerwaniem sesji?

Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak i jak to naprawić?
Czas mnie goni a pomysły mi się skończyły.

Pozdrawiam
Maciej