[lms] helpdesk - lista zgłoszeń

Marek Konieczny m.konieczny w oxynet.pl
Czw, 14 Sie 2014, 10:14:23 CEST

Witam

Musisz do zapytania w lib/lms.class.php dodać ",c.city, c.zip" przy funkcji GetQueueContents (u mnie linia 4410).
"if ($result = $this->DB->GetAll(
'SELECT DISTINCT t.id, t.customerid, c.address,c.city,c.zip, users.name AS ownername,
 t.subject, state, owner AS ownerid, t.requestor AS req,
 CASE WHEN customerid = 0 THEN t.requestor ELSE ……"

 A w templates/rtqueueview.html dodać obok adresu {$queue[ticket].zip} {$queue[ticket].city} (u mnie linia 112)

—
Marek Konieczny

Wiadomość napisana przez Michał Bochniak <michal.bochniak w zapnet.pl> w dniu 14 sie 2014, o godz. 10:02: