[lms] Dwa nr konta u klienta

Marcin Kazancow marcin w bartkom.net
Czw, 28 Sie 2014, 12:00:24 CEST

W dniu 28.08.2014 o 11:15, Paweł Rohde pisze:

> na fakturach drukujesz nowy.
> Przy zaciąganiu piszesz sobie drugi parser i zaciągasz pliki stare i
> nowe.

Nieprecyzyjnie napisałem, do tego miejsca wiem jak zrobić, JanNowak
mając obecne konto wygenerowane na podstawie nr.rozlicz. jest przez LMS
rozpoznawalny, czy gdy przypiszę nowy nr konta, LMS będzie mógł
zidentyfikować Janka po starym nr konta ? o ile końcowe cyfry numeru
są przypisane do klienta, to suma kontrolna jest generowana,
więc jak rozumiem musiał bym parser zmodyfikować tak, by brał pod uwagę
tylko ID klienta i nie posługiwał się całym nr konta.

--
Wszystkie informacje zawarte w niniejszej korespondencji nie mogą
być w żaden sposób wykorzystane bez mojej pisemnej zgody.