[lms] SIIS

Grzegorz Karkoszka mr.imadlo w interpc.pl
Pon, 3 Gru 2018, 22:19:30 CET

Witam

Trochę wczas poruszam temat ale chciałbym zapytać o kilka spraw, aby nie
obudzić się z ręką w nocniku.

Mianowicie :
- czy jak zaciągnę przez skrypt lms-teryt.php z parametrem -b listę
budynków czy jest ona gdzieś wykorzystywana w LMSie ?
Z tego co widziałem po kodzie to w module chooselocation nie jest
wykorzystywana a fajnie by było gdyby był wybór numeru budynku.

- czy przyszłościowo w pliku lms-teryt.php można byłoby dorobić
ograniczenia wyniku do konkretnych miast ? Ja sobie to dorobiłem na
sztywno, bo sieć mam w dwóch miastach i szkoda zaśmiecać danymi z całego
województwa.

- czy czasem w raporcie wygenerowanym nie ma małego buga ?
Chodzi o to że w "Usługi świadczone" wali mi błędami reguł poprawności
"Zbyt duża liczba klientów na zakończeniu sieci"
Błąd ten dostaję jeżeli w danym budynku klient ma na przykład
przypisanych 10 komputerów, mimo że mieszka tam sam i tylko on ma usługi.

- ostatnie pytanie nie dotyczy już LMSa, ale chciałbym się dowiedzieć
jak to rozwiązujecie. Mam wieżowiec i w nim kilka węzłów, trzy skrzynki
na różnych piętrach.
W LMSie dodałem każdy węzeł osobno, jednak SIIS w "Liniach kablowych"
wypluwa błąd "Początek i koniec linii kablowej w tym samym punkcie"
Czy z przymusu dajecie wszystko do jednego węzła ? Czy macie na to jakiś
inny myk

Wersja LMS:     1.11-git (2018-03-20T18:07:20+01:00)
Wersja LMSDB:     2018022600

Pozdrawiam
Grzegorz Karkoszka