[lms] SIIS

Tomasz Chiliński tomasz.chilinski w chilan.com
Wto, 4 Gru 2018, 11:05:41 CET

W dniu 03.12.2018 22:19, Grzegorz Karkoszka napisał(a):
> Witam

Witam,

> [...]
>
> - czy przyszłościowo w pliku lms-teryt.php można byłoby dorobić
> ograniczenia wyniku do konkretnych miast ? Ja sobie to dorobiłem na
> sztywno, bo sieć mam w dwóch miastach i szkoda zaśmiecać danymi z
> całego województwa.
>
> - czy czasem w raporcie wygenerowanym nie ma małego buga ?
> Chodzi o to że w "Usługi świadczone" wali mi błędami reguł poprawności
> "Zbyt duża liczba klientów na zakończeniu sieci"
> Błąd ten dostaję jeżeli w danym budynku klient ma na przykład
> przypisanych 10 komputerów, mimo że mieszka tam sam i tylko on ma

Zapewne jest i nie tylko jeden. W przypadku publicznie dostępnej wersji
LMS
najlepiej zawsze używać bieżącej wersji z 'master' - czasami nie działa,
ale przeważnie działa
i dość często ma poprawione błędy wcześniej dostrzeżone.

Tomasz Chiliński, Chilan
opiekun projektu LMS - http://lms.org.pl
kierownik projektu LMS Plus / LMS+ - http://lms-plus.org