[lms] SIIS

Grzegorz Karkoszka mr.imadlo w interpc.pl
Wto, 4 Gru 2018, 23:21:10 CET

W dniu 04.12.2018 o 11:05, Tomasz Chiliński pisze:

> Witam,

Nikt nie wie czy te dane są gdzieś wykorzystywane ?
Może są, ale tylko dla LMS-PLUS ?
Nic chyba będę musiał samemu przeszukać kod i ewentualnie sobie dorobić
wykorzystywanie tych danych.

> Zapewne jest i nie tylko jeden. W przypadku publicznie dostępnej
> wersji LMS
> najlepiej zawsze używać bieżącej wersji z 'master' - czasami nie
> działa, ale przeważnie działa
> i dość często ma poprawione błędy wcześniej dostrzeżone.

Niestety i tam to jest źle zrobione ... Bierze pod uwagę liczbę
komputerów a nie klientów.
Plik modules/uke.php  linia 1226 zaczyna się zbieranie tych informacji
do tablicy personalnodes
w linii 1330 przekazywanie do tablicy personalservices , a w linii 1355
przekazanie wartości już do tablicy us_data

Podzielę się odpowiedzią z SIIS :

Infrastruktura wewnątrzbudynkowa nie podlega inwentaryzacji w SIIS.
Należy sprawozdać jedynie główny węzeł dostępowy wykorzystywany do
przyłączenia klientów w celu świadczenia im usług w danym punkcie
adresowym (punktach adresowych). Należy rozważyć również, czy to, co
znajduje się w opisywanej piwnicy to rzeczywiście węzeł (urządzenia
aktywne), czy jedynie element zapewniający łączenie kabli
telekomunikacyjnych (urządzenia pasywne).

Z wyrazami szacunku
Zespół SIIS