[lms] lms-notify.php błąd?

Rafał Z. zajbox w gmail.com
Nie, 1 Lip 2018, 15:05:58 CEST

o ile dobrze pamiętam to podobne zapytanie, które zasugerowałeś jako
prawidłowe było jakiś czas temu w sendinvoice i było ono błędne. Tak jest
jest według mnie powinno być ma to sens tym bardziej jak aktualizujesz ze
starszych wersji gdzie zamiast NULL masz 0. poza tym != jest błędnym
zapisem - jak już to '...c.invoicenotice <> 0 ...'

niedz., 1 lip 2018 o 13:21 Sebastian Szczepański <grupalms w pogodna.net>