[lms] LMS+ na XXV Konferencji KIKE i Zjeździe MiŚOT

Tomasz Chiliński tomasz.chilinski w chilan.com
Śro, 21 Sie 2019, 09:57:11 CEST

W dniu 20.08.2019 20:53, Krzysztof Szwaba napisał(a):

> Czy jest możliwość konwersji bazy z magazynu napisanego przez Sylwestra
> Kondrackiego w 2011 roku ?

Nie. Myślę, że nie będzie chciał tego nikt sfinansować.

Tomasz Chiliński, Chilan
opiekun projektu LMS - http://lms.org.pl
kierownik projektu LMS Plus / LMS+ - http://lms-plus.org