[lms] problem z published_document_modification

Sylwester Zdanowski sylwesterzdanowski w gmail.com
Nie, 10 Lut 2019, 01:32:05 CET

W dniu 09.02.2019, sob o godzinie 11∶04 +0100, użytkownik Jarosław
Kłopotek - INTERDUO napisał:

> Też uważam, że wielkość tych i innych elementów UI jest zdecydowanie
> za
> mała.
>
> Jak to odwzorować?
"odwzorować"?
Jak klikam na wydruk fv wyskakuje mi nowa karta z fv w pdf, w tym
momęcie karta klienta nie ulega przeładowaniu. W efekcie komunikat nie
wyskakuje jak nacisnę edycję fv. Komunikat musiał by być wynikiem
sprawdzenia w php po naciśnięciu edycji albo musiało by się dynamicznie
zmieniać po naciśnięciu "drukuj fv".
Teraz trzeba przeładować strone żeby wyskoczył komunikat z pytaniem o
potwierdzenie czy chcemy edytować fv.
(W tej chwili nie zaglądam w kod, opisuję działanie jakie
zaobserwowałem i parę razy sprawdziłem w ff)