[lms] Odp: Re: brak opcji koryguj przy fakturze

r99@wp.pl r99 w wp.pl
Pon, 24 Cze 2019, 10:39:16 CEST

przepraszam, nie dołączył się screen, tam było zaznaczenie na czerwono,   mam listę faktur i przy jednej nie ma opcji : koryguj , usuń , edytuj  próbowałem wywołać link z nr tej  faktury (29148) -wraca do listy faktur :    lms.aporia.pl lms.aporia.pl